خدا
 
عاشقانه ها
دوستدار معرفت....پاک پاک
 
 
چهار شنبه 14 آبان 1393برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : دوستدار معرفت

خدا اموزگاریست بزرگ برای دل کوچکم در این دنیای بزرگ....واگر او نباشد ///ویا اگر روزی نظر از رویم بردارد/چه قدر کوچک وحقیرم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام دوستای عزیز من عاشق دنیای قشنگم...وعاشق خدای مهربون...که دلم را روشن کرد به نور عشق...وعاشق دلهای مهربون که وسعت دلشون به قدر خورشید بزرگ ....سعی کردم تواین وبلاگ عشقم را ثابت کنم...بانور امید منتظر نظرات گرمتون هستم.اگر حرفي يا کلامي تو وبلاگم دلتون را رنجوند ،بابت اون مطلب از نگاه گرمتون عذر ميخوام .. نظري بر سفره ي دلمان بگذاريد ... شايد غزل شود به وجودم.... هستي دهد به روانم.... شايد گرما دهد به وجود.... مانند يك شكوفه گل.... تا لحظه اي بنشينم .... در سفره ي دل تو.....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستدار عشق و آدرس baharmandalroba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 9819
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1