عاشقانه ها
دوستدار معرفت....پاک پاک
 
 
پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : دوستدار معرفت

 



نظرات شما عزیزان:

آفرین
ساعت8:44---12 بهمن 1393
شعرا ت قشنگن
خیلی
سلام به افرین خانم گل وگلاب،ممنون از محبتت.وخوشحالم که از وبلاگ خودت دیدن کردی///این وبلاگ قشنگی خاصی نداره اما توش سعی کردم حرف دلم را به ابتدای ترین حالتش بنوسم،پس اگر قشنگ به چشم اونده مال دل تو بوده....در پناه خداموفق وپیروز باشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام دوستای عزیز من عاشق دنیای قشنگم...وعاشق خدای مهربون...که دلم را روشن کرد به نور عشق...وعاشق دلهای مهربون که وسعت دلشون به قدر خورشید بزرگ ....سعی کردم تواین وبلاگ عشقم را ثابت کنم...بانور امید منتظر نظرات گرمتون هستم.اگر حرفي يا کلامي تو وبلاگم دلتون را رنجوند ،بابت اون مطلب از نگاه گرمتون عذر ميخوام .. نظري بر سفره ي دلمان بگذاريد ... شايد غزل شود به وجودم.... هستي دهد به روانم.... شايد گرما دهد به وجود.... مانند يك شكوفه گل.... تا لحظه اي بنشينم .... در سفره ي دل تو.....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستدار عشق و آدرس baharmandalroba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 9820
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1